Monday, October 28, 2013

The SECOND one.. MUHAMMAD S.A.W

Bismillah...

Harap-harap tak tersalah tulis. Eh, tak.! Kalau setakat typo tu lantak lah kan. Ni masalahnya kita bila cakap bab agama, haaa. Tak ke cuak engko rasa.? Macam-macam boleh jadi. Mula-mula kau salah tulis, pastu orang salah klik entry kau, pastu orang salah faham yang kau bukan master bab cenggini, pastu orang mengata, pastu orang lain sebarkan dan lepastu kau menangis tak berlagu. Aku peduli semua tu. Serius aku peduli. Sebab ni bukan cerita aku. Ini cerita perihal agama. Ok then, kalau aku salah tolong lah betulkan. Tak perlu tulis kat facebook, twitter, kata aku itu ini. Aku salah, aku tetap salah. Btw, maaf lah kalau rasa aku mungkir janji. Aku demam dah tiga hari. Hari ni, Alhamdulillah. Dah makin pulih.! yeay.! haha..


Tak ke engko menangis baca tu.? Aku tak boleh nak cakap banyak. Tak tau kenapa..

#Rara

No comments:

Post a Comment